Oct 9, 2023


 

7 comments:

  1. Anagrami: JOHANA ŠPIRI, PROBUŠENI OLUK, OSKUDNO ODEVANJE

    Osmica: Pospanko, Overmars, seniorat, priprema, amoralan, narelini, Kramanac, Ostanica.

    Sedmica: bezumlje, Epidaur, zipasti, udarnik, masnoća, ljutićko, Erika Oda.

    Slavko je prvi poslao rešenja dva anagrama, i tako sprečio Iliju da se popne na prvo mesto, koji je poslao odgovore za sva tri rada - samo minut kasnije. Postaje zanimljivo.

    ReplyDelete
  2. Zar je moguće da se dobijaju bonus bodovi za nepotpun komplet rješenja anagrama!?

    ReplyDelete
  3. Ne dobijaju se. Ti i Slavko ste dobili isti broj poena, bez bonusa, jer on, iako je rešio samo dva rada (treći je poslao nekoliko minuta kasnije), poslao ih je prvi (u 19,13) i time onemogućio bonus tebi koji si odmah rešio sva tri komada, ali su stigli u 19,14. Da su kojim slučajem rešenja stigla istovremeno, tebi bi pripao bonus. Naravno, učesnici ne znaju kada ko reši i pošalje odgovore, i zato sam napisao da je zanimljivo ovakvo brzinsko nadmetanje.

    ReplyDelete
  4. Ja to, iz najave, nisam tako shvatio.

    ReplyDelete
  5. Jasno je rečeno da bonus dobija onaj ko prvi pošalje KOMPLET tačnih rješenja anagrama. Ne shvatam kako me je neko ko je ranije poslao DVA anagrama mogao spriječiti da ne osvojim bonus poene...

    ReplyDelete
  6. Slažem se s Ilijom. I ja sam neke anagrame riješio čim sam vidio postavku, ali nisam slao. Da sam kojim slučajem riješio sva tri i poslao u zadnji tren, mislim da ne bi bilo korektno da dobijem bonus ja a ne onaj koji je poslao sva tri rijesena anagrama prije mene.

    ReplyDelete
  7. U najavi takmičenja, po pitanju davanja bodova, napisao sam da het-trik (sva tri rešena anagrama) NAJBRŽEM rešavaču bonus, dakle, učesnik koji u najbržem roku pošalje rešenja za sve anagrame. Slanje jednog ili dva rešenja ne osvaja vam bonus, ali ni drugom takmičaru, ako su njegova rešenja došla kasnije, pa sve da je rešio celi komplet anagrama - prosto, bio je preduhitren.
    Stipane, bonus bi i išao onom ko je poslao sva tri rešena anagrama pre tebe, to je i svrha ove runde - jer je bio PRE tebe i rešio SVA TRI. Da su i tvoja rešenja stigla eventualno u isti minut, i ti bi dobio bonus. Mislio sam da vam je ova igra bila jasna, pošto traje već devet dana, a Ilija je već dvaput do sada osvajao bonus.

    ReplyDelete