Aug 19, 2018


6 comments:

  1. E, da, i taj dan je jednom morao doći… Dakle, odlučio sam da blog OAKTREE GOODIES prekine svoju funkciju. Jednostavno, grafička priprema, brižan i detaljan pregled svakog pojedinog rada, eventualne korekcije i filigranisanja oduzima mi puno vremena (a pomalo je već osetan i zamor materijala) i trenutno bih želeo da se više posvetim stvarima kao što su pisanje ili, možda, film. Za sveg trajanja trudio sam se da radovi budu korektni, dobri i pošteno i kvalitetno napravljeni, stoga ne bih voleo da sada počnem da šaljem nešto (sklepano i zbrzano) što ne zavređuje da bude objavljeno – smatram da to dugujem i sebi i svojim rešavačima. Na početku nisam znao koliko će ova priča trajati, a družili smo se, evo, gotovo tri godine i nadam se da vam je tokom njih bilo ugodno rešavati raznovrsne zagonetke, kao što je meni drago da su radovi koje sam sastavio, neki od njih još kao dete, neki koji su mi posebno dragi, ugledali svetlost dana i našli put do odgonetača. Enigmatici se neću vraćati, iz prostog razloga što nikad nisam od nje ni odlazio, i ona će uvek biti moja pasija, pa možda jednom opet pokrenemo neku stranicu ili slično, ili pokoji rad pošaljem na sajt nekog od kolega, ako se budu slagali, videćemo, sve je otvoreno :)
    Na kraju bih želeo da se još jednom zahvalim Miroslavu Cvetkoviću, koji je na svom blogu postavio link za OAKTREE već istog dana kada je otvoren i lepo ga predstavio, tako da su posetioci došli maltene momentalno. Hvala svima njima, hvala na pohvalama i primedbama, na čestitkama i lepim rečima, i uopšte na svemu onom što zagonetaštvo nosi sa sobom. Kolegama želim mnogo uspeha u poslu i još pregršt sjajnih radova. Do nekog novog susreta. Pozdrav!

    ReplyDelete
  2. Eto, mene je ovo rastužilo. Falit će mi...Pozdrav dragom kolegi ( a valjda se negdje i sretnemo i upoznamo) ....
    IlijaO

    ReplyDelete
  3. Било је лепо и угодно посећивати и решавати енигматске радове на овом блогу...Поздрав.

    ReplyDelete
  4. Jedan od retkih, ako ne i jedini blog na ovim prostorima koji je poklanjao vrhunsku enigmatiku iskusnim enigmatama, radove u koje je uloženo mnogo truda i ljubavi. Nije tu bilo virenja preko plota, zavisti, a o mržnji da i ne govorim.
    Svaki blog je dosta teško pripremati u dužem vremenskom periodu, česte su krize, pa neko izdrži duže, a neko kraće. Boris je stavio tačku, nadam se da su to, u stvari - tri tačke. Nadam se nastavku...
    Hvala, Borise, na prelepim radovima (i na pominjanju mog imena).
    Svako dobro!

    ReplyDelete
  5. Ja sam bio čest posetilac ovog bloga i dosta će mi nedostajati. Boris me je oduševio svojim vrhunskim radovima, a posebno rebusima. Srećom, Boris je najavio da neće prestati sa enigmatikom, pa se nadam da će svoje ideje za rebuse, ubuduće slati i na moj blog.
    Borise, želim ti svako dobro!

    ReplyDelete
  6. Veliko hvala, momci! Da, biće da je to ta varijanta, ne sa jednom, definitivnom tačkom, nego sa tri... 😉

    ReplyDelete